wtorek, 3 czerwca 2014

Powitanie

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Interesuję się architekturą krajobrazu. Mam nadzieję, że pomożecie mi zaaklimatyzować się na blog-sferze, co jest dla mnie nowym doświadczeniem. Jestem 20-letnią dziewczyną (tegoroczną maturzystką), która wiąże swoją przyszłość z zakładaniem ogrodów. Ale czy to się uda? Mam nadzieję, że ten blog pomoże mi spełnić marzenia.

Jako, że jestem przed egzaminem notatki będą głównie czysto teoretyczne. Chcę w ten sposób poszerzać swoją wiedzę. Zacznę od historii ogrodów, kończąc na technologiach zakładań różnych obiektów. Postaram się umieszczać również ciekawostki, projekty ogrodów (niekoniecznie moich,niestety nie ma ich za wiele), przeróżne zdjęcia i podsuwać wam pomysły! Pozdrawiam :)


Czy rozpoznaje ktoś z Was roślinki zamieszczone na zdjęciu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz